MINERALNY Olej do skrzyń biegów i mostów napędowych wzmocniony dwusiarczkiem molibdenu
ZASTOSOWANIE
Szczególnie polecany w „głośnych” skrzyniach biegów. Do wszystkich skrzyń biegów i hipoidalnych tylnych mostów bez blokady mechanizmu różnicowego. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu różnicowego zaleca się stosowanie MOTUL 90 PA lub HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów, zaleca się stosowanie MOTUL DEXRON IID, lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Spełnia wymagania producentów SAE 80W-90.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: API GL4 i GL5/MIL-L-2105D
APROBATY: ZF TE-ML 01/05/07/08
Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie.
Dwusiarczek molibdenu zapewnia bardzo dużą odporność w trudnych warunkach użytkowania. Stabilność filmu w wysokich temperaturach. Zawiera dodatki EP (Extreme Pressure), dodatki antykorozyjne i antypienne.
Łańcuch napędu Moretti 25H-144L (bez o-ring) do mo
PRZECIWTALERZ WARIATORA SILNIK 2T 16MM
PASEK WIELOROWKOWY 5PK1013 DAYCO
DAYCO PASEK KLINOWY 6PK2090
ROLKI WARIATORA 17X12 7,5G DO SUZUKI
PASEK NAPĘDOWY 729X17X28 MORETTI 9607
ROLKI WARIATORA 17X12 8,0G DO SUZUKI
Łańcuch rozrządu 84 ogniwa fmb 70cc moretti 8128
Rolki wariatora 50CC 4T 7gr MORETTI 7565
ROLKI WARIATORA 5G SKUTER FALCON 2T 



