SPIS TREŚCI:
Regulamin sklepu internetowego:
-
Definicje:
- Sklep: Sklep internetowy dostępny pod adresem URL. https://motocars.com.pl
- Klient: Każda osoba fizyczna lub prawna korzystająca ze Sklepu.
- Umowa sprzedaży: Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sklepem a Klientem.
- Przedmiot sprzedaży: Sklep internetowy MOTOCARS oferuje sprzedaż produktów dostępnych w sklepie oraz pod zamówienie
- Ceny: Ceny produktów zawarte na stronie Sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Składanie zamówień: Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu motocars.com.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Płatności: Możliwe formy płatności to przelew bankowy i płatność kartą, BLIK oraz bramki do szybkich płatności internetowych
- Dostawa: Towary zamówione przez Klienta dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
-
Definicje Poniższym słowom nadaje się w Regulaminie następujące znaczenie:
- Dzień roboczy – dzień przypadający od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na podstawie przepisów Ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy;
- Klient – osoba fizyczna, która jest pełnoletnia lub ukończyła 13 lat i dysponuje zgodą przedstawiciela prawnego lub osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która może we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, dokonująca zakupu towarów lub usług za pośrednictwem sklepu internetowego;
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z MOTOCARS Umowę Sprzedaży nie związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Pracownik – pracownik upoważniony przez MOTOCARS do reprezentowania firmy w zakresie przyjmowania zamówień oraz ich realizacji na rzecz Klienta,
- Sklep internetowy – sklep prowadzony przez MOTOCARS na Stronie internetowej;
- Strona internetowa – strona internetowa dostępna pod domeną adresem motocars.com.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego;
- Towar – dostępna w asortymencie Sklepu internetowego rzecz ruchoma;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy MOTOCARS, a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające: rodzaj i ilość Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Towaru i miejsce wydania Towaru, a także dane Klienta. Zamówienie każdego Produktu jest traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru będącego przedmiotem Zamówienia.
-
Gwarancja i rękojmia za wady
- Towary mogą być objęte gwarancją producenta. Warunki gwarancji są regulowane wówczas przez producenta we właściwych kartach gwarancyjnych.
- MOTOCARS odpowiada wobec Klienta za wady Towaru z tytułu rękojmi w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556¹ – 5563 i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje z tytułu rękojmi mogą być kierowane do MOTOCARS na adres: ul. 11 Listopada 2/4 ,42-400 Zawiercie. W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, opis wady, datę stwierdzenia wady, sposób powstania wady. Wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym Klient powinien dostarczyć wadliwy Towar oraz dowód jego zakupu.
-
Reklamacje i zwroty:
Klient może złożyć reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Towary można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pod warunkiem że nie nosi żadnych śladów montażu lub użytkowania oraz posiada oryginalne opakowanie.
Zwrotu towaru lub reklamacji jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerami telefonów 34 333 97 57 | 503 910 661 lub po kontakcie drogą elektroniczną na adres emai: kontakt@motocars.com.pl - Kosz zwrotu towaru ponosi kupujący.
- Zwracany towar należy dostarczyć wysyłkowo lub osobiście na adres sklepu stacjonarnego 42-400
Zawiercie 11 Listopada 2/4 - Zwrot środków po zwrocie towaru nastąpi do 10 dni roboczych w tej samej formie w jakiej dokonana została płatność za towar ( karta , blik , gotówka , przelew )
- Ochrona danych osobowych: Sklep gwarantuje ochronę danych osobowych Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
- Postanowienia końcowe: Regulamin jest integralną częścią Umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Sklepem a Klientem. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.