MINERALNY Olej do skrzyń biegów i mostów napędowych wzmocniony dwusiarczkiem molibdenu
ZASTOSOWANIE
Szczególnie polecany w „głośnych” skrzyniach biegów. Do wszystkich skrzyń biegów i hipoidalnych tylnych mostów bez blokady mechanizmu różnicowego. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu różnicowego zaleca się stosowanie MOTUL 90 PA lub HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów, zaleca się stosowanie MOTUL DEXRON IID, lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Spełnia wymagania producentów SAE 80W-90.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: API GL4 i GL5/MIL-L-2105D
APROBATY: ZF TE-ML 01/05/07/08
Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie.
Dwusiarczek molibdenu zapewnia bardzo dużą odporność w trudnych warunkach użytkowania. Stabilność filmu w wysokich temperaturach. Zawiera dodatki EP (Extreme Pressure), dodatki antykorozyjne i antypienne.